بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 18 Mac 2016

Jusco baru Shah Alam

Assalamualaikum

Semalam tanpa dirancang singgah Jusco Shah Alam yang baru buka berhampiran dengan stadium Shah Alam terletak belakang stesen minyak Petronas.

Kami parking atas bumbung. Turun escalator terus jumpa bahagian kanak-kanak dan barang dapur. Cari seluar Iman sebab tengok ada sales 70%. Layan Iman main lego. Solat di surau yang cantik dan selesa serta makan di restoran Penang.

Kami jalan setakat tu je.. tak sempat pusing semua. Dengar cerita ada library dalam pasaraya ni. Iman nak naik keretapi pun tak sempat. Ramai orang. Macam-macam lagi yang menarik. Decorations situ cantik-cantik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...