بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 10 Februari 2016

Lawatan mengejut ke iCity Januari 2016

Assalamualaikum

Baru-baru ni singgah di iCity Shah Alam. Tak rancang nak pergi.. AI tiba-tiba ajak masuk. Dah lama juga tak masuk dalam iCity ni. Dah banyak perubahan. Sentiasa ada perubahan bila datang. Yang tak berubah nak main kena bayar 😅. Kalau main semua banyak juga la 💸. Maklumlah makin bertambah mainan yang ada.

Kat sini guna sistem kad nak main. Untuk yang tak tahu ya. Kena beli kad yang berharga rm10 di pondok yang ada di tengah-tengah tu dan top up berapa yang kita nak. Satu game rm5-10. Ada yang lebih. 5 minit setiap game. kejap je kan 😂. Jangan lupa update details lepas beli kad. Masa birthday boleh main free semua game. Saya pun tak update lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...