بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 18 Ogos 2015

Minat spiderman pula

Assalamualaikum

Budak manja sorang ni sekarang ni minat Spiderman. Macamana boleh terpengaruh pun tak tau la. Ummi dia kadang-kadang hairan juga. Tengok tv pun jarang.

Alkisah pergi GM Klang bulan puasa baru ni nak cari wallpaper. Nak tampal dinding yang dah meresap.air. Tanya kontraktor dia kata kena pecah. Biasanya paip air dah bocor. Ermm leceh la.. sementara saya tampal dulu :-).

Lari topik. Masa beli wallpaper saya ternampak lapik tilam. Terus la berkenan dan beli. Iman pula. Umi nak ni.. spiderman. Hah spiderman. Bayangkan benda tu berlipat dalam plastik bersusun-susun boleh dia tau tu gambar spiderman. Saya pun tahu. Cina tu pun hairan. Maka bertambahlah kos pembelian hehe. Mujur boleh pakai kad bank.

Ayah iman pun layan anak dia. Beli baju spiderman. Beli kat Dubai. Murah sikit kat sana.

1 ulasan:

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@zalora.com.my

    Thanks :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...