بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 19 Ogos 2015

Kenangan raya 2015

Assalamualaikum

Dah habis raya baru nak update ;-). Biasa la.. masa sangat cemburu dengan saya sekarang ni. Tahun ni tak banyak gambar raya. Nak ambil gambar pun tak sempat. Yang ada ni pun ehsan keluarga hehe. Yang saya ambil gambar kami bertiga tu je. Itu pun sempat sebab dalam kereta takde apa nak buat :-).

Gambar terakhir tu bersama rakan kolej yang menetap di Kelantan. Lama tak jumpa. Sempat singgah rumah dia sebelum balik.

Tatapan buat kenangan..

1 ulasan:

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...