بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 16 Jun 2015

Kerjatangan sekolah hari ni

Assalamualaikum

Cepat-cepat update sebelum mood malas melanda :-D. Hari ni ambil Iman balik sekolah pegang benda yang dalam gambar tu.

Apa ni? Senyap je tak berjawab :-). Macam biasa ummi dia kena fikir sendiri. Macam piala (cup). Ada tulis i ♥ Ayah. Hari ayah ke?

Dah tunjuk pada AI. Seronok AI tengok. Tapi rasanya dia tak tahu pun 'hari ayah' tu... sama la kita ;-). Kami ni memang jarang sambut menyambut melainkan birthday Iman dan anak saudara je. Selebihnya memang selalu memberi walau tiada hari istimewa pun :-).

Hasil kerjatangan Iman memang wajib simpan dalam blog. Bila Iman besar dapat tengok balik.

1 ulasan:

  1. hadiah hari bapa kot ni..sy pun nmpk macam piala.hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...