بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 17 Mei 2015

Projek sekolah hari ibu

Assalamualaikum

Selamat berhujung minggu. Lama tak update. Tak sempat ;-). Banyak nak cerita sebenarnya hehe.

Mula dengan short story. Dah lupa bila hari sebenar Iman buat projek sekolah untuk hari ibu. Hari dia buat tu saya dengan AI tunggu lama juga dia keluar masa nak balik. Teacher dia bagitau.. tak siap lagi la tu..

Akhirnya tengok dia keluar pegang 'hadiah'. Tapi masuk kereta tak bagi pun ummi dia huhu. Terpaksa la ummi dia perasan sendiri ;-). Ayah dia tanya-tanya dia.. abang buat ke ni..

4 ulasan:

  1. wow... nice sis... kretipnya...

    BalasPadam
  2. cabtik hadiahnya tapi pasaipa iman tak bagi ummi pun?hehe

    BalasPadam
  3. Assalam ros,
    abang malu2 yer nak bagi kat ummi dia he3

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...