بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 1 Mei 2015

Karnival sukan sekolah Iman

Assalamualaikum

Sabtu minggu lepas merupakan karnival sukan sekolah Iman. Kenangan pertama buat kami dan segalanya berjalan lancar.

Upacara bermula dari pukul 8 pagi hingga pukul 2 petang. Pagi tu hujan sekejap. Kemudian panas terik. Hangus muka masing-masing. AI tiada masa tu. Jadi saya ajak adik dan anak-anaknya teman untuk memeriahkan suasana.

Dah lama tak bersukan. Hari tu seronok sangat dapat berlari dengan Iman :-). Alhamdulillah group kami rumah warna purple johan untuk acara murid 5 tahun. Tak sia-sia saya lari demi Iman. Sibuk nak hadiah. Bila dapat.. seronok sangat dia.

Memang semangat rumah purple luar biasa hari tu hehe.. rumah paling kuat sorak :-).

4 ulasan:

  1. bestnya ada karnival sukan
    tahniah :)

    BalasPadam
  2. Ohh ummi pun boleh join sekali..sukalah iman sbb menang..seronok aktiviti sukan libatkan parents..kita tumpang happy

    BalasPadam
  3. Kanak2 paling seronok bila hari sukan ni, parent pun tumpang sronok gak :)

    Suka tengok baju warna pepel tambahan pakai sedondon macma tu :D

    BalasPadam
  4. Assalam ros,
    upin ipin tuuuuuuuuuuuu
    he3

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...