بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 20 April 2015

Resepi pancake mudah

Assalamualaikum

Pagi ni dapat idea nak simpan resepi yang di screenshot dalam handphone ke dalam blog bagi mengurangkan bebanan memori handphone ;-).

Memang hobi screenshot ni tapi buatnya tak hehe. Ahli keluarga tak ramai memang kurang semangat sikit. Alasan la tu :-D

Apa pun yang disimpan ni adalah yang menjadi pujaan hati.. akan menyusul lagi yang lain-lain. Hingga habis apa yang di screenshots ;-).

3 ulasan:

  1. Salam UI.. wah! senang mcm ni ..nti bila nak masak rujuk sini jer.. simple dan senang..:)

    BalasPadam
  2. Assalam ros,
    waaaaaaaaa
    bekepes omputeh sekali sekal yer he3

    BalasPadam
  3. Pancake aka lempeng kegemaran asben.. tambahan kalau letak kelapa pastu cicah dengan kuah sambal bilis :D

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...