بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 25 Mac 2015

Restoran Famous Thai Plaza Massalam Shah Alam

Assalamualaikum

Dah lama tak buat entri jalan-jalan cari makan. Bab ni memang malu sikit nak ambil gambar. Terasa macam over pula hehe. Tu yang ambil gambar pun tak menarik :-)

Hari tu kami bawa mak dan acik pergi makan di restoran Famous Thai yang terletak dalam plaza massalam di Shah Alam. Cantik decoration kedai ni. Menu masakan Thai tentunya. Kami order siakap stim limau, daging blackpepper, kailan garlic dan ayam bakar pandan. Sedap ayam pandan tu. Besar juga saiznya. Tiada dalam gambar sebab sampai lambat ;-).

Buat entri ni sebab nak beritahu makan di sini sedap. Hidangan ikut portion. Dah biasa makan kat kedai kan.. jadi sini kategori kedai makan sedap. Maaf la ya gambar tak menarik tapi rasanya tu yang penting hehe.

2 ulasan:

  1. Sesekali ke Shah Alam nanti boleh cuba singgah makan kat situ... :)

    BalasPadam
  2. Assalam cik ros,
    memang malu nampaknya uols he3

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...