بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 4 Mac 2015

Mudah nak bersihkan bilik air dan tiles

Assalamualaikum

Saja nak kongsi pencuci bilik air yang bernama bath bryte ni. Menarik sebab mudah sangat. Cuma spray dan lap. Tak perlu tunggu lama. Spray ni untuk bilik air tapi tangga dan segala tiles yang berkeladak saya spray. Tak perlu sental kuat-kuat. Saya spray kemudian lap guna mop. Bersih terus. Kalau yang susah sikit tu.. pijak mop guna kaki ;-).

Harga pun murah RM10 je. Beli di Parkson Setia City Mall. Parkson Klang Parade takde pula.

Dalam bilik air boleh spray semua tempat termasuk kepala paip. Berkilat... boleh beli dan cuba. Lihat sendiri hasilnya ;-)

2 ulasan:

  1. assalamualaikum ummi...baik juga ni...nanti boleh cuba...;)

    BalasPadam
  2. ohh nmpak menarik ni.,bagus buat yg malas sental macam sy,huhu

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...