بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 12 Januari 2015

Pengedar Shaklee akhirnya

Assalamualaikum

Iklan sekejap. Sebenarnya saya dah lama juga jadi ahli / pengedar produk Shaklee. Mula beli makan sendiri. Lepas tu adik tu offer jadi pengedar pula. Percuma sahaja tu yang laju je setuju.

Banyak yang saya cuba. Tapi bukan la sekaligus. Saya ambil gla complex, b complex, vitamin c, vitamin e, omega guard, nutriferon dan meal shake.

Mengikut pengalaman. Ianya memang menampakkan hasil dan perubahan. Saya cukup suka bcomplex sebab lepas ambil bcomplex badan yang dulu rasa berat dan ringan dan bertenaga. Harganya pun tak mahal sangat dan tahan untuk 2 bulan.

Sesiapa yang berminat nak order. Boleh e-mail saya rusenidzan@gmail.com. InshaaAllah lepas ni saya akan update produk yang di offer untuk setiap bulan. Yang mana produk beli 3 free 1 dan sebagainya. Saya akan bagi harga yang sudah dibahagikan kepada 4. Kita kongsi-kongsi. Sama-sama dapat murah. Faham ke tu? Tak faham boleh e-mail. Cara beli. Masukkan duit dalam akaun dan tunjuk bukti transaksi. InshaaAllah esok barangnya akan di pos menggunakan khidmat pos laju.

Sekian. Terima Kasih :-).

2 ulasan:

  1. Saya pun telan B-complex.. mmg badan rasa ringan jer bila bangun pagi :)

    BalasPadam
  2. cuba shaklee masa dlm pantang je,sekarang tak amik dah..jenis malas telan.hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...