بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 17 Oktober 2014

Jus Mutiara Kaseh

Assalamualaikum

Baru sahaja mencuba produk jus mutiara kaseh yang di beli secara online. Ternampak iklannya di facebook. Setelah lama berfikir dan banyak kali juga ternampak. Perasaan nak mencuba tu cukup kuat. Akhirnya beli juga.

Tak boleh nak bagi testimoni penuh lagi sebab baru minum. Hari mula minum tu tengah sakit kepala. Biasa hujung-hujung datang bulan memang macam tu. Alhamdulillah rasa lega pula lepas minum. Banyak angin keluar dari badan. Tertarik sebab tengok kandungan dan khasiatnya. Yang utama boleh menjaga kesihatan dalaman wanita.

Setiap orang lain kesannya.. boleh cuba sendiri untuk lihat hasilnya. Rasanya tak sedap sangat. Macam jamu.. tapi macam saya ok je boleh telan. Yang penting sihat.

1 ulasan:

  1. sedap nama jus mutiara ni
    khasiatnya pun banyak kan UI :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...