بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 25 September 2014

Susu unta

Assalamualaikum

AI dah balik :). Kali ni AI bawa balik susu unta. Sebelum ni ada juga suruh bawa balik sebab teringin nak rasa. AI kata tak tahan lama takut rosak. Tapi alhamdulillah kali ni AI beli dan terus naik flight sampai sini. Susunya masih elok. Dapatlah rasa. Daging unta je belum ada rezeki dapat makan ;). Macam-macam teringinnya hehe..

Oh ya mesti nak tahu rasanya macamana. Rasanya sedap dari susu kambing. Ikut tekak saya la ya. Mak saya pula sebaliknya. Susu unta ni tak pekat sangat. Bau pun tak hamis.

Selit sekali gambar unta yang AI ambil masa bekerja.

4 ulasan:

  1. wahh...teringin nya nak rasa.mcm manalah rasa nya erk...hehe

    BalasPadam
  2. sy tak pernah rasa..teringin jugak bila tgok UI tayang kt sini.hehe

    BalasPadam
  3. haah susu unta tak hamis
    dan tak muak kan :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...