بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 17 September 2014

Santai di padang Setia City Mall

Assalamualaikum

Minggu lepas bersantai bersama adik-adik dan mak di padang setia city mall di setia alam. Seronok juga walaupun hanya padang :)

Ramai sungguh orang.. macam-macam aktiviti boleh dibuat. Paling menjadi tumpuan ialah bermain buih sabun. Bukan kanak-kanak je, orang dewasa pun seronok nak main ;). Dari gelung saiz kecil hingga ke saiz besar. Bayar ikut saiz. Paling kecil rm2. Yang besar tak tanya pula ;)

Ada juga playground di sini. Boleh bagi ikan makan. Selebihnya terpulang aktiviti keluarga masing-masing. Luas pemandangannya.

2 ulasan:

  1. Assalam ros,
    salam perkenalan..
    sha dah laaamaaaaa baca blog ros..
    ni baru jer mula blog sendiri..barula ada bran nak ngomen...he3
    kalo hari cotik jer mesti kena bwk anak jenjalan2 kan..he3
    papun jemput2 la singgah & join blog sha yer..
    harap dapat berkawan & kongsi ceritera bersama2 yer

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...