بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 20 September 2014

Bila anak turut berselfie

Assalamualaikum

Salam pagi Sabtu. Hari ni hari sanding sepupu lelaki di Cameron Highland. Seronokla mak dan adik-adik di sana. Dapat jumpa adik beradik arwah abah :(. AI tak balik lagi.. jadi tak dapat nak pergi. Inshaallah esok lusa atau tulat sampailah agaknya ;). AI kata nanti kita pergi.

Berbalik pada cerita Iman yang berselfie tu.. anakkan suka tiru apa yang ummi dia buat. Lepas tengok umminya selfie dia pun selfie. Senyum je la.. nak selfie macam Iman kena la beli shutter (bluetooth).

8 ulasan:

  1. Haha. . comel Iman berselfie..pandai dia..:-)

    BalasPadam
  2. Amboiii...macam macam gaya ada tu. :-), salam kenal :-D

    BalasPadam
  3. macam2 gayanya.. dah besar iman.. lama tak kesini umminye sihat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam zie. Alhamdulillah sihat. Terima kasih

      Padam
  4. Assalam ros,
    tu laaaaa kan3
    bebudak sekarang memang ngiiiikuuuttt ajer kojenya
    anak sha 2thn setengah pun pandai nak ber'selfie bagai...adehlaaa3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam arysha. Ya la.. pengikut setia hehe ;)

      Padam
  5. hahaha ... iman² dah besar makin pandai..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...