بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 19 September 2014

Belajar pakai shawl

Assalamualaikum

Baru-baru ni beli shawl lagi.. beli 1 tambah lagi 3. Hah.. kalau dalam gambar shawl warna coklat tu. Shawl kain chiffon yang mudah di pakai dan dibentuk. Beli dengan sepupu kawan.

Shawl yang hitam tu beli di Kelantan. Coklat hitam AI beli dan yang last coklat cair bunga-bunga tu kawan bagi. Mula-mula memang pening nak pakai. Sampai simpan balik pun ada. Biasa time 'cuti' pakai ;). Kalau tak ambil masa nak lilit. Tapi yang terbaru tu boleh pakai bila-bila masa sebab mudah. Oh ya.. shawl halfmoon namanya. Tengok shawl je ya.. muka ketat ;)

3 ulasan:

  1. cantik je kak...sally suka pakai shawl sbb malas nak gosok tudung :)

    BalasPadam
  2. muka ketat pun maintain cun takpe UI
    saya pakai shawl seakrang ni
    kadang-kadang ada jugak simpan balik sebab macam lambat..hihi :)

    BalasPadam
  3. hahaha ala tgk shawl tertgk muka jgk ... ketat pun ketat lah

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...