بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 6 Ogos 2014

Bomoh patah jalan kebun klang

Assalamualaikum

Apa khabar? Lama tak jenguk blog. Harap semuanya sihat-sihat sahaja. Free sikit malam ni.. jadi bolehlah nak mencatatkan sesuatu untuk pengetahuan yang lain.

Baru-baru ni saya mencari bomoh patah. Bukan sebab patah tapi tulang ternaik sedikit. Tak pastilah sebab apa. Yang rasa sakit urat atas tulang tu. Sakit sikitlah. Tak la teruk sangat. Cuma ikut nasihat makcik yang urut saya di Kelantan baru ni suruh cari bomoh patah.

Lepas tanya kawan dalam group whatsapp. Ada sorang kawan call beritahu tentang bomoh patah yang tinggal di jalan kebun klang. Terus saya pergi malam tu juga. Alhamdulillah ada rezeki walau tutup masa tu sebenarnya. Ada orang call dia sebab tangan dah terkulai jatuh dalam bilik air. Jadi dia tolong juga la.. masa tengah merawat orang tu saya sampai. Dia suruh saya tunggu.

Segan sebenarnya sebab orang lelaki. Tapi alhamdulillah lepas dia urut tiada lagi rasa sakit. Lepas urut dia suruh tuam air panas campur seketul garam kasar dan selawat 3x.

Hari ni AI pula pergi. Tangannya urat bengkak. Selalu lenguh. Belakang badan pun sakit. Lepas urut tanya AI. Dia kata rasa ok sikit. Sekejap je urutnya. Bayaran ikut kita berapa nak bagi.

Di bawah ni saya letak gambar 'klinik' dan waktu rawatan. Gambar rumah tu.. adalah rumah bomoh patah. Masuk lorong rumah tu.. belakang rumah tu jumpalah 'klinik'nya. Ada mesin nombor giliran. Cantik dan kemas tempatnya. Masuk jalan kebun cari kg batu 7. Kemudian cari lorong hj said. Pandang belah kiri.

1 ulasan:

  1. sungguh sistematik kan
    sronok kalau nk dptkan rawatan bila dibuat begini..

    so, mcm mna dgn tgn akak tu.harap dah baik sepenuhnya ye.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...