بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 24 Julai 2014

Pewangi Sutra pelbagai guna

Assalamualaikum

Sebelum puasa baru ni saya ada beli pewangi sutra dari kawan. Tertarik sebab boleh halau semut, lipas, anai-anai katanya. Kebetulan masa tu ada semut merah kecil-kecil tiba-tiba muncul.

Lepas spray.. tengok memang dah takde semut tu. Rumah pun bau wangi. Itu yang bestnya.. wangi satu rumah. Rupanya bukan boleh halau serangga je.. boleh guna untuk spray baju masa iron. Tapi tak pernah spray di baju ;)

Ada pelbagai jenis haruman. Boleh pilih nak yang mana. Saya beli haruman citrus. Ada rose, pandan dan lavender. Harga sebotol RM20. Nak raya ni kan.. boleh la spray.. harum bau rumah ;)

1 ulasan:

  1. assalamualaikum Ummi...selamat hari raya n maaf zahir batin dr mama...;)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...