بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 19 Jun 2014

Wong Solo Seksyen 7 Shah Alam

Assalamualaikum

Nak cerita kisah kedai makan Wong Solo pula ni yang terletak di Seksyen 7, Shah Alam.

Ingat tak saya ada bagitau yang kedai ayam penyet paling sedap adalah Wong Solo. Akhirnya ada juga Wong Solo ni di Shah Alam. Dah dua kali datang makan di sini. Ambil menu ayam kampung. Sedap. Sambalnya memang menyengat pedas. Tapi sedap :)

Dekorasi kedainya sama dengan tempat lain.. cantik dan menarik. Ada ruangan untuk makan bersila. Memang penuh je orang makan di sini. Selamat mencuba bagi yang belum mencuba ya.. ;)

Sorry.. lupa nak ambil gambar makanan.. sama je rupanya dengan nasi ayam penyet yang lain. Cuma rasanya yang berbeza :) ada gambar kedai je.. yang merah kuning tu. lokasinya berdepan dengan bazar area belakang wisma Jakel.

2 ulasan:

  1. Bertukar ownerlah tu agaknya itu yg tukar nama tapi still jual makanan yg sama.

    BalasPadam
  2. best ayam penyet kat sini..
    last singgah makan kat sini awal tahun hr tu.. hehe.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...