بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 29 Mei 2014

Tini's Spa Seksyen 7 Shah Alam

Assalamualaikum

Dah lama sangat-sangat tak ke salun cuci muka. Baru ni kawan tanya salun mana yang ok. Sebab dia pergi banyak tempat tapi kurang puashati. Saya cadangkan Tini's Spa ni. Terletak di Seksyen 7 Shah Alam. Sebaris dengan kedai ayam kampung yang pernah saya cerita sebelum ni. Kawan saya yang bagitau tentang salun ni. Jadi saya suruh dia set appointment. Sebab salun ni ramai juga customer.

Kami pergi dah dua kali start dari dua minggu lepas. Salun ni buat facial guna produk Dermalogica. Puashati ke? Oklah. Part lain ok. Cuma part buang jerawat tu tak buang habis. Saya dulu cuci muka orang sampai habis saya kerjakan ;) Apa pun saya ambil juga pakej untuk rawatan muka. Murah je lah.. Rm490 untuk 6x facial.

Selain facial ada juga rawatan badan. Nak try juga nanti.. best ke tak. Oklah.. bolehlah cuba sendiri nanti.

7 ulasan:

  1. x pernah wat facial, x tau la cmner rasa nyer... mesti rs glowing kan ;)

    BalasPadam
  2. Hehe.. biasa je lia. Saja nak manja2kan diri

    BalasPadam
  3. Salam UI..
    percaya dengan produk Dermatologica ni, sbb tgk testimoni mmg OK.. kat sini kurang pilihan tempat nak buat facial ni.. so mmg jarang ke SPA..:)

    BalasPadam
  4. Lama dah tak berfacial ni..
    Nak gak belai muka ni kan ;D

    BalasPadam
  5. OK jugalah kalau 6 kali itu harganya.

    Kakak ni sejak menikah dah tak pernah buat facial di saloon. Kakak buat sendiri aje, cuma nasib baiklah kakak jenis tak ada masalah jerawat...

    BalasPadam
  6. lya x pnh ke spa..
    elok jugak sesekali manjakan diri kan.. tp tula..lya mlu.. huhu

    BalasPadam
  7. Sy oergi spa pun xpernah...huhuhu

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...