بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 20 Mei 2014

LC Catering Johor Bharu

Assalamualaikum

Masa pergi USS baru ni, sebelum balik kami makan di LC Catering yang terletak di Johor Bharu.  Jalannya saya dah tak ingat ;). Masa ni pun tanya adik ipar kat mana nak makan sedap. Dia yang suruh datang sini. Guna gps juga nak cari sebab tak kenal tempatkan.

Kalau orang Johor mesti tahukan kedai makan ni. Kira famous jugalah. Ada menu makanan arab juga. Kami semua makan nasi ayam penyet. Rasanya biasa je.. nasi ayam penyet ni paling sedap di Wong Solo yang terletak di Ampang.

Ada banyak menu lain juga di sini. Bolehlah cuba.. :) Malam sebelum balik kami makan di restoran bisik-bisik yang terletak berdepan Danga Bay. Blogger kak zakie suka makan di sini kan.. akhirnya sampai juga saya. Takde entri khas sebab bateri handphone dah habis :(. Kami makan ala carte je. Masing-masing order ikut selera sendiri. Rasanya boleh tahan juga.

4 ulasan:

  1. Salam UI.. wahh memang nampak sedap makanan tu..:)

    BalasPadam
  2. nampak cam best je kat sini.. tq share yer !

    BalasPadam
  3. sepanjng do jb x pernah pulak ke sini..
    nasi ayam penyet my pberet

    BalasPadam
  4. ayam penyet pling sedap sy pernah rasa d serawak ;)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...