بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 20 Mei 2014

Belanja adik makan di kedai arab Harbour Place

Assalamualaikum

Masa AI balik baru ni.. adik saya minta belanja makan di kedai makanan arab yang terletak di Harbour Place. Ada entri sebelum ni mengenai kedai makan ni. Lupa dah nama kedainya ;)

Adik saya Ain teringin sangat nak makan kat sini. AI kata ok.. tiap kali balik memang dia selalu belanja makan. Kami selalu juga makan di sini. Senang sebab dekat dengan rumah. Makanannya pun ok.

Lepas makan sempat selfie dengan adik-adik.. kami adik beradik alhamdulillah rapat. Takde gaduh-gaduh hehe.. saya ni kakak yang sulong. Memang selalu jumpa diorang. Duduk pun dekat-dekat je.

2 ulasan:

  1. Seronokkan bila dpt belanja adik2. Rasa puas. Sama la kita ank sulung. :)

    BalasPadam
  2. seronokkan time gathering dengan adik beradik ni :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...