بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 27 Mei 2014

Akhirnya beli monopod juga

Assalamualaikum.

Kelakar tak bila dengar saya beli monopod. Jangan gelakkan ya.. tu lah sebelum ni gelakkan adik. Akhirnya saya pun beli juga ;)

Sebab nak beli tu.. untuk ambil gambar bila kami berjalan bertiga. Boleh terima tak alasan tu hehe. Bila jalan-jalan nak ambil gambar sama tak bolehkan. Nak minta tolong orang malu pula rasanya. Saya beli dengan adik ipar kawan. Harga monopod rm35 + shutter bluetooth rm55. Baru ni adik saya beli lense pula.. hai macam-macam pula accessoriesnya hehe.

7 ulasan:

  1. Salam UI..
    wahh! boleh berselfie bertiga lepas ni..hehe.. dah famous skrg ni monopod ni...:)

    BalasPadam
  2. Monopod sekarang dah macam satu gadjet dah Rose..

    BalasPadam
  3. berselfie kaw2 lah pasni UI :)

    BalasPadam
  4. kecik je kan, senang nak bawak letak lam hbag..pasni beli lens fish eye pulak..hehe

    BalasPadam
  5. Yeay, lepas ni boleh la selalu selfie bertiga :)

    BalasPadam
  6. MJ jugak yang tak terbeli monopod..
    Mungkin sebab tak suka selfie kot :D

    BalasPadam
  7. Betul betul jd fenomena la monopod nih

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...