بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 14 April 2014

Taman rusa tasik perdana

Assalamualaikum

Semalam adik datang rumah. Petang keluar tak tahu nak ke mana. Tiba-tiba terfikir nak ke Tasik Perdana, Kuala Lumpur. Saja bawa anak-anak berjalan.

Bila lalu depan taman rusa.. tengok jalannya dah terbuka. Dah siap rupanya. Jadi kami berjalan di kawasan situ sahaja. Itu pun dah letih. Turun naik tangga. Dah cantik tempatnya. Ada banyak juga reban ayam kawasan situ :)

Lepas dah penat berjalan.. bawa anak-anak ke taman permainan kat situ pula.. dah puas masing-masing main. Barulah balik.. tidur awal Iman kepenatan. Umminya pula tiba-tiba sakit kepala. Sampai ke pagi. Sapu minyak angin je.. alhamdulillah dah ok.

8 ulasan:

  1. Suka nya Iman dapat jalan2 kan?.. bila dpt tgk haiwan peliharaan tu lagi lah teruja..:)

    BalasPadam
  2. mesti seronok budak-budak ni bersiar-siar :)

    BalasPadam
  3. menariknyer tgk aksi2 mereka...

    BalasPadam
  4. assalamualaikum ummi...wah seronoknya...;)

    BalasPadam
  5. jalan-jalan mengenal alam sekitar bersama anak2 mmg best, kan?

    BalasPadam
  6. tengok anak2 ceria kdg menjadi terapi skit kepala 2 kak.

    BalasPadam
  7. Kat zoo jhr pun ada bahagian khas utk rusa je.

    BalasPadam
  8. banyaknya ayam .. bertuah iman .. akak x sihat pun nak jgk bwk dia berjalan²...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...