بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 3 April 2014

Taman Botani Shah Alam bersama adik

Assalamualaikum

Cerita hari Ahad yang lepas. Adik saya.. Ogy dan suami ajak saya dan Iman sertai mereka ke Taman Botani Shah Alam atau nama lama yang popular Bukit Cherakah / Bukit Cahaya Sri Alam. Ada entri sebelum ni di tempat yang sama. Waktu tu Iman kecil lagi, usia dalam setahun lebih.

Kali ni pergi ramai lebih meriah. Ramai budak-budakkan. Lagi pun masa panjang sikit dari mula-mula Iman pergi dahulu. Nak lawat semua kawasan dalam ni, kena datang pagi-pagi. Baru puas. Tapi ini pun dah letih.. kena rehat dulu.. ;)

Pasal makan jangan risau, kedai makan di situ, boleh tahan lauknya. Kami sempat isi perut dulu sebelum masuk.

5 ulasan:

  1. lama duk shah alam..
    x pernh sampai sini..

    skrg dah pindah..lagi payah nak sampai.
    :)

    salam kenal

    BalasPadam
  2. dah lama nak pergi sini..tapi tak kesampaian lagi..huhu

    BalasPadam
  3. best jugak eh lepak kat sini :)

    BalasPadam
  4. teringin juga ke sini..tp entah bila nak ke shah alam.hehe

    BalasPadam
  5. rumah tiga musim tu....sekarang musim apa ye....masa Yan pergi dulu musim salji....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...