بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 1 April 2014

Restoran Bendang Setia Alam sedap

Assalamualaikum

Malam tadi adik belanja makan di Restoran Bendang yang terletak di Setia Alam. Pertama kali datang sini. Tapi adik dan mak dah beberapa kali sampai.

Cantik kedainya.. suasana menarik. Makanan pun sedap-sedap. Siapa yang belum pernah sampai.. boleh cuba. Antara menu yang jarang ada di tempat lain seperti mee sizzling, roti canai, steamboat, aiskrim goreng, sengkuang dengan sos merah.

7 ulasan:

  1. nama bendang tu pun nak menggamit kan...

    BalasPadam
  2. nama bendang tu pun nak menggamit kan...

    BalasPadam
  3. nama bendang tu pun nak menggamit kan...

    BalasPadam
  4. amboi meriah menu, mesti sedap ni !

    BalasPadam
  5. Dah lama x mkn luar. Last mkn masa Aus 4 bln. Leceh mkn luar ada bby.

    BalasPadam
  6. kat shah alam bnyk restoren sedap2..

    BalasPadam
  7. nmk menarik n sedap..tomyam ke tu?nyum2.hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...