بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 16 April 2014

Pantang jumpa gambar ada lubang

Assalamualaikum

Kelakar pula letak tajuk macam tu hehe. Kalau pergi jalan-jalan ternampak gambar yang sengaja dilubangkan dibahagian kepala. Memang ada yang nak masukkan kepala. Memang itupun tujuannya kan.. jadi masukkan je lah kepala ;)

Motif diletakkan gambar yang berlubang tu untuk menceriakan suasana dan diri. Mesti suka kan... ;) Teringat gambar kawan-kawan yang masuk muzium di Kuching.. lucu pun ada tengok gambar mereka yang comel bersama anak-anak.. kucing berkepala manusia :D

6 ulasan:

  1. comel iman buat mulut mcm 2.

    p/s:maaf kak lama xBW sini

    BalasPadam
  2. Ini budak-budak ok juga Rose. Comel kan tengok. Yg dah dewasa pun kadang terikut juga kan. Macam kalau ke Cameron highland tu kan ada lubang strawberry siap beratur nak bergambar tak kira budak ke org dewasa:)

    BalasPadam
  3. hihi...comel je Iman.. mmg kalau nampak lubang mcm tu nak masuk kan kepala...:)

    BalasPadam
  4. nama boy i pun iman jugak.. hehehe.. kebetulan

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...