بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 7 Mac 2014

Tablet baru Iman Cariku

Assalamualaikum

Salam Jumaat. Semoga kita semua sentiasa dipelihara Allah dengan rahmat dan kasih sayang dariNya.

Baru-baru ni masa AI balik bercuti. AI belikan Iman tab. Yang lama Iman punya tu masih elok. Cuma agak leceh nak connect dengan internet. Sebab kena guna WiFi. Lagi satu sebab Iman suka guna handphone saya. Biasalah buka YouTube. Saya tak rajin nak download apa yang dia suka tengok.

Jadi lepas saya tengok-tengok terus berkenan dengan tab Cariku macam dalam gambar tu. 1st sebab tak mahal sangat. Harga RM380. 2nd boleh masuk 2 simcard. 3rd boleh buat call. 4th ada kamera depan belakang. 5th gambar terang. 6th ringan. Memori tab 4gb. Ni produk Malaysia. Nak tergelak juga tengok nama brand tu.

Oklah Iman suka. Tapi masih kacau handphone saya juga kadang tu. AI kata baik beli sama. Saya tak bagi sebab handphone ni mahal sikitkan. Tab lama Iman dah bagi pada Faris.

5 ulasan:

  1. Masa baca tajuk tak faham sebenarnya.. dah baca baru faham. Tab jenama Cariku rupanya. 1st time dengar.. Hehe..

    BalasPadam
  2. tab macam2 jenama skang ni..cariku nice name..pasni kena cari cariku.hehe

    BalasPadam
  3. amboi Iman...tablet jenama Cariku ya? Nanti nak tengok2 untuk anak dara ni hehe...

    BalasPadam
  4. Saya ade beli... kat mydin mutc melaka... kat kiosk kat dlm mydin...
    Mula2 pakai ok... 3 hari pakai dah xleh on... bkn nk sabotaj..tp sy rasa tertipu..pakai 3 hari dah xleh nk on...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih under warranty kan.. boleh hantar repair. Iman punya alhamdulillah masih ok sampai skrg

      Padam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...