بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 24 Februari 2014

Selipar refleksologi

Assalamualaikum

Beli selipar refleksologi ni semalam di hentian Machap, Johor. Sebelum ni pernah beli juga. Tapi dah lama. Susah juga nak cari kawasan klang ni.

Bila nampak semalam terus beli. Murah je RM9.90. Mula-mula pakai tak sakit. Bila dah lama, rasa juga sakit. Tapi best. Terasa pengaliran darah kat peha. Tak lah sesakit pijak batu ;)

10 ulasan:

  1. Tapi kakak tak bolehlah pakai ini Ros. Kalau kat kg ada tapi aduhai sakitnya tak tahan.. tanda tak sihatlah kakak ni kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan tak sihat kak. Tak tahan sakit kot hehe

      Padam
  2. saya teringin selipar ni... kata nyer bagus tp x pernah jumpa...

    BalasPadam
  3. pakai ni kena berjalan2..baru betul..

    tp mmg betullah kata akak, tak sesakit bijak batu..huhuh

    BalasPadam
  4. pakai ni kena berjalan2..baru betul..

    tp mmg betullah kata akak, tak sesakit bijak batu..huhuh

    BalasPadam
  5. saya mmg tak boleh pakai selipar ni... tak tahan sakit... tapi kalau batu, boleh pulak pijak.... hehehhe

    BalasPadam
  6. kalau akt tempat saya ada dijual kat pasaraya sakan..
    sedap pakai sandal urut ni kan UI :)

    BalasPadam
  7. sy pun x pernah jumpe kat klg, sampai ke johor akak jumpe yer...

    BalasPadam
  8. Kt mna ea,nak beli selipar ni

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...