بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 26 Februari 2014

Pesta layang-layang sedunia 2014

Assalamualaikum

Lokasi jalan-jalan terakhir di Johor baru ni. Lepas checkout hotel. Tak tahu nak ke mana. Adik ipar call ajak pergi tengok pesta layang-layang sedunia di Bukit Layang-Layang, Pasir Gudang, Johor.

Sampai matahari tengah terik. Silau mata nak tengok layang-layang. Singgah kejap je, AI dah ajak balik. Beli air dan buah je dengan bawa Iman naik basikal roda tiga.

Masa sampai sini selisih dengan blogger mama maszull dekat pokok buah tu. Mula dah nak pergi tegur dah. Bila tengok famili tu rasa macam confused pula. Takut salah orang. Malu. Lepas tengok blog mama. Memang betullah :). Kira mama, blogger pertama saya jumpa tapi tak bertegur ;)

Kadang jalan orang tengok lain je.. perasan juga. Dalam hati diorang ni pandang semacam je. Sebab pernah masuk blog saya ke hehe.. perasan.

4 ulasan:

  1. suka tengok buah2 yg melekat dah batang pokok tu unik betul..comel

    BalasPadam
  2. wahhhh menarik nyer aktiviti kat c2...

    BalasPadam
  3. Meriahnya karnival ni...Blogger Lily pun ada pegi ni..:)

    BalasPadam
  4. sempat lagi tu terjumpa blogger.kecilnya dunia ni kan.hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...