بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 24 Februari 2014

Masuk Legoland di Johor

Assalamualaikum

Hari Sabtu baru ni saya sekeluarga, bersama mak dan adik lelaki sekeluarga pergi ke Legoland. Sebelum ni tengok luar je ;)

Boleh tahan harga tiket Legoland. RM120 dewasa. Kanak-kanak 3-11 tahun RM90 (warga emas pun harga ni juga). Total tiket kami RM750. Setiap tiket dapat voucher makan RM10. Jadi semuanya RM70. Makan dalam restoran Legoland biasalah mahal sikit. Mujur juga ada voucher tu.

Teringin nak masuk. Dah masuk ni oklah walau tak berapa puashati dengan harga tiket yang mahal. Rasa tak setimpal dengan apa yang kita dapat. Itu pendapat saya. Apa pun gambar banyak juga ambil ;)

5 ulasan:

  1. assalamualaikum ummi...wah seronoknya dpt juga berjimba di legoland yer...mesti semuanya hepi...:)

    BalasPadam
  2. mahalnya tiket dia
    tapi sekali sekala takpe kut kan UI, :)

    BalasPadam
  3. itulahkan..tiket dia betul2 mahal laa...

    fikir dua tiga empat kali nak pegi ke dak..

    dah la nur ni jauh dari johor..huhuh

    BalasPadam
  4. boleh tahan mahal harga tiket tu... rasanya tak merasa la kami nak masuk legoland kat M'sia :(
    Tapi kalau tgk pada attrction kat sana, lebih kurang dgn Legoland London jugak...

    BalasPadam
  5. iye lah mahalnya tiket dia.. kalau tak berbaloi²

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...