بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 17 Februari 2014

Pony Ride & Animal Zone KL Tower

Assalamualaikum

Sambungan cerita KL Tower. Macam-macam ada rupanya di KL Tower ni. Mula-mula sampai naik kereta kuda. RM20 untuk satu pusingan. Teruja naik pusing bangunan je pun boleh ;)

Lepas tu bergambar dengan burung depan Animal Zone. Bayar RM5 untuk bergambar sendiri. Tak masuk pun sebab nampak ular dulu.. memang tak boleh tengok ular. Gerun.

Ada terselit satu gambar Iman atas KL Tower ;) dan satu banner ceramah bersama ustaz Haslin. Tiket RM30. Rupanya selalu ada ceramah atas KL Tower ni. Ada pameran perkampungan budaya juga. Tapi kami tak pergi. AI kata takde apa. Nampak macam taman je.

Lepas ni entri KL Tower Blue Coral pula... aktiviti terakhir sebelum balik.

5 ulasan:

  1. animal zone nni penah p... ala2 mini zoo kan tp menarik utk anak2...

    BalasPadam
  2. Dapat naik kudalah Rose.. Iman mestilah suka lagi pulak ayah ada sama.

    Ustaz Haslin ini kalau beri tazkirah mesti ada alunan hindustan ayat yg dibaca tu yg dipanggil ust. bollywood juga Rose..

    BalasPadam
  3. dah besar ni iman mcm muka ayah dia lah... pttlah rapat dgn ayahkan..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...