بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 8 Februari 2014

Cara mudah ukur BMI

Assalamualaikum

Selamat berhujung minggu. Saya nak share cara mudah ukur BMI. Tak perlu timbang berat dan ukur tinggi. Guna jari je. Saya dapat gambar ni dari facebook kawan.

Ok selamat mengukur BMI.. ohh nak pesan. Kalau nak tegur fizikal orang, biarlah berhemah ya.. diam lebih baik ;)

6 ulasan:

  1. ada juga terbaca dalam fb :)
    nice sharing..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Liana..jz nak bagi pendapat..tapi ada sesetengah org pergelangan tangan memang kecil tapi bab badan dan bumper tu besaq ..:-)

    BalasPadam
  4. rasanya tak berapa tepat juga cara tu... mcm saya, tangan mmg jenis kecil... berat naik pun tangan tetap menten kecil... bahagian lain yg naik bagai di pam :(

    BalasPadam
  5. boleh guna pada sesetengah org je kot cara ni kan...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...