بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 25 Januari 2014

Pandai lipat kain

Assalamualaikum

Selamat berhujung minggu. Semoga sentiasa ceria bersama keluarga. Nak cerita baru-baru ni masa saya angkat kain. Iman terus ambil kain dan lipat. Teruja ummi dia tengok :) dalam hati rajinnya Iman. Hasil lipatannya boleh tahan juga. Boleh tengok yang dah siap dilipatnya tu.

Yang kelakar lepas kita puji. Bukan main seronok. Melompat-lompat atas katil tu dengan baju-baju yang dilipat ikut melompat ;) bagus... Moral.. Anak kacau lipat kain jangan marah. Inshaallah dia pun seronok nak buat juga.



Ok.. Nak pergi jemur baju :)))

8 ulasan:

  1. anak lelakipn pandai wat keja umahkan..

    BalasPadam
  2. Betul tu biarkan dia belajar. Lagi-lagi usia macam Iman ni tak salah kita memujinya selalu. Budak kecil memang suka dipuji.

    BalasPadam
  3. as-salam
    tak buat apa pon kak. masih batuk n selsema.
    alhamdulillah. rajin iman.semoga berterusan.aamiin
    thanks kak sharing tips ni. b

    BalasPadam
  4. Pandainya Iman..rajin tolong Umi..hehe..boleh tahan jg lipatan dia tu..hehe

    BalasPadam
  5. nanti dah besar dia pandai berdikari..

    BalasPadam
  6. pandai iman..dia nak ringankan kerja ummi dia tu. :)

    BalasPadam
  7. Pandainya iman.. Sampai besar rajin tolong ummi tau.. :D

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...