بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 13 Januari 2014

Jom riadah di Taman Rakyat Klang

Assalamualaikum

Jarang-jarang datang sini. Kali ni datang dah ada perubahan. Ada alat bersenam seperti di gim dan taman permainan yang baru ganti yang lama. Dulu kecil, sekarang besar. Tapi sayang ada yang tak jaga.

Tak tahu hargai apa yang ada. Agaknya sebab free kot. Tak baiklah buat macam tu.

Terasa nak datang selalu lepas ni. Nak jogging. Kena tunggu AI balik terus sini. Kalau exercise main-main bila-bila boleh juga. Berpeluh-peluh dibuatnya.







4 ulasan:

  1. sebut pasal joging..nur pun teringin gak nak berjoging....

    BalasPadam
  2. saya pun teringin nak jogin UI tp takde geng..joging keliling rumah je laa..hehe :)

    BalasPadam
  3. sayanag kalau kemudahan ada tapi tak dijaga dengan baik...
    boleh la jogging sellau lepas ni :)

    BalasPadam
  4. lama x jejak.. klu ada kelapangan mmg nak pg .. mana² tempat riadah skrg ni kemudahan nya.. alahai bnyk yg rosak..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...