بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 23 Disember 2013

Tiada rezeki naik kereta kuda

Assalamualaikum

Ni saja nak letak gambar dua minggu lepas semasa pergi tasik titiwangsa untuk kenangan. Mula nak bawa anak-anak kecil ni naik kereta kuda, tapi dah terlewat. Pukul 6 dah tutup. Kesian diorang. Saya cakap pada Iman dah tutup pukul 6. Iman mula lah tengok papan kenyataan di situ sambil cakap. "tengok ni dah tutup".. "dah tutup dah" ada orang di situ senyum-senyum dengar Iman cakap.

Tak dapat naik pun nak juga ambil gambar ;) jadilah...

Seronok masing-masing tengok

Bila sampai je dah tutup.. Lupa pula waktu operasi sedangkan dah naik sebelum ni. Garang kuda dalam gambar ni. Masa uncle tu buka mata dia, kuda lari arah kami, mujur tak kena langgar. Buka langkah lari :)

Serius je muka "abang"

Payah sungguh nak suruh masing-masing tengok kamera. Adik saya tu je lah yang beriya hehe..

Sibuk sangat AI balik kali ni, tak sempat nak pergi mana. Hari-hari pergi KL urusan kerja dan urusan mencari kereta.


5 ulasan:

  1. kuda kena rehat dah penat bawak passenger hihi kesian iman ya =)

    BalasPadam
  2. Alah..kesian tak dpt naik keta kuda ye Iman..lain kali boleh pegi lagi kot..hehe..

    BalasPadam
  3. Lain kali yer Iman... nasib baik tak berlaku drama swasta... bagus dia dah faham :)

    BalasPadam
  4. lain kali iman pegi lagi yea.. :)

    BalasPadam
  5. Iman bijak,len kali boleh naik kuda kan iman

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...