بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 31 Disember 2013

Selipar lain sebelah

Assalamualaikum

Cerita seminggu yang lepas.. semasa ingin ambil kereta baru yang tak berapa baru, baru-baru ni (berapa banyak baru pun tak taulah) kami naik teksi. Jauh juga dari Pelabuhan Klang ke Kuala Lumpur. Mujur kebetulan masa nak keluar cari teksi, ada teksi lalu kawasan rumah. Panggil teksi ikut sampai rumah baru naik teksi.

Bila dalam teksi baru Iman cakap "mi.. selipar lain mi". Adeh.. tergelak melihatnya. Kalut-kalut dari kereta nak naik teksi sampai tak perasan. Dalam kereta ada 2 selipar. Iman pun nak cepat salah sarung. Tak kisahlah mujur warna lebih kurang ;) sekarang memang trend selipar sebelah lain kan.. hehe.

Sementara menunggu AI pergi bank dengan salesman sempat lagi ambil gambar. Lama juga menunggu.. tak tau nak buat apa kan..

Memang seronok naik vellfire.. luas dalamnya.. berdiri pun boleh budak-budak ni.. merasa naik sekejap je lah.. memang tak mampu nak beli :)

Siapa pernah lalu situasi macam ni? Pakai selipar lain sebelah... ;) mesti malu kan... tapi buat tak tau je lah hehe.. Adakala kesilapan tu buat kita tertawa sendiri bila teringat.

8 ulasan:

  1. Hahaha...mmg lawak! Dulu sy pernah terslah pakai...ms turun dr kete nk msuk keje tak pasan salah sarung kasut...tau je la org pompuan kasut bwh seat mmg byk...pastu ms jln nk ke opis rasa lain mcm je jln...sekali tgok sbelah kasut bertumit..sebelah kasut tapak leper...malu ooo....xtaula ms tu ada org pasan ke tidak...bila teringat hal ni mesti nk tergelak

    Wah..igt td beli vellfire...hehehe

    BalasPadam
  2. COmel je tengok Iman pakai selipar lain sebelah..he he...kak ina tak pernah silap pakai tapi semalam pegi kedai, kak ina terpakai sandal husben...sudahnya husben cari mana sandal tu...dia pun tak sangka kak ina nak pakai sandal dia tu...hikhik..

    BalasPadam
  3. sory kak gelak dulu tadi..
    selamat tahun baru kak :D

    BalasPadam
  4. nasib baik warna lebih kurang sama jer :)
    Saya panggil selipar kawin...
    Setakat ni belum ada pengalaman pakai selipar kawin :)

    BalasPadam
  5. Hahaha.. comel je iman guna selipar lain2.. hehe. ..blm pernah mengalami..

    BalasPadam
  6. Heeee.....lawaklah iman...
    nur tak pernah lak de pengalaman gini..kekeke

    BalasPadam
  7. klu kalut cmtu la.iman selipar lain sebelah pun tetap comel..lgpun trend kan.hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...