بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 1 Disember 2013

Cuba vitamin Shaklee untuk .....

Assalamualaikum


Hari ni masuk hari yang keempat ambil vitamin Shaklee. Hari pertama ok, masuk hari ketiga rasa berat pula kepala belah kiri ni. Tapi taklah teruk sangat. Cuma rasa tak selesa. Saya beli sahaja dan tidak menjadi ahli/pengedar. Cuba makan dan lihat ada tak perubahan dan hasil yang positif.

Saya beli dengan distributor belakang rumah saya je. Dekat dan boleh terus ambil barang. Nama anak dia pun Iman juga. Dia pun ada blog "http://mamaimaneliasyah.blogspot.com/". Tapi blog khas untuk produk Shaklee.

Semoga percubaan ni berhasil ke arah kebaikan dan apa yang diharapkan. In shaa Allah. Amin.

11 ulasan:

  1. Kak ina haritu pun rasa pening dan berat kepala bila 2, 3 hari makan B complex tu...so kak ina stop..sekarang ni cuma makan alfafa, vitalea dan vitamin E...OK lak kalini..takde dah pening... awak pun mcm kak ina kot tekanan darah rendah yek..

    BalasPadam
  2. rasanya dah lebih sebulan ambil b.co, memang rasa migrain yg terlampau pd waktu pagi, sblm ni tak pnah lg migrain.. cmnerpn cuba teruskan & nak tau samada kesan sampingan berterusan ataupun sementara waktu..

    BalasPadam
  3. saya pun mmg ambil supplemen shaklee... alfafa dan b-complex... badan tak mudah lesu..

    BalasPadam
  4. Baru lagi Ema... lama sikit baru ada kesannya. Sabar.

    BalasPadam
  5. akak tingin gak nk guna produk shaklee ni cuma tak terbeli lgi.

    BalasPadam
  6. InsyaAllah kan UI..kita berusaha..
    sy makan SHAKLEE juga Vit C, E & Alfafa... dah plan nk try GLA jg..:)

    BalasPadam
  7. kenapa sakit kepala...adakah itu tanda ia tanda sedg berkesan

    BalasPadam
  8. pening kepala itu mungkin salah satu tanda healing krisis (krisis penyembuhan) . badan kita sedang mengalami proses penyembuhan.. kerapkan minum banyak air..insyaAllah ok...:)..
    kalau rajin, singgahla blog saya: vitaminaisyah@blogspot.com

    BalasPadam
  9. Salam semua, terima kasih berkongsi pengalaman dan pendapat. Ramai dah cuba, yg nak cuba bolehlah mencuba :)

    Mungkin juga tanda penyembuhan. Alhamdulillah sudah hilang pun tempoh sakitnya tu.

    BalasPadam
  10. saya pun makan GLA ni baru masuk bulan kedua.. moga ade perkembangan positif.. tp suka sgt buat muka sy berseri² (perasan)... dah x minum ephyra.. sbb suami kata biarlah mkn vitamin untuk kesuburan..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...