بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 22 November 2013

Jangan minum dan makan macam ni

Assalamualaikum

Credit: Facebook 


Dah banyak kali diingatkan. Kadang terlupa. Untuk orang dewasa tak risau sangat tapi untuk anak yang masih minum susu macamana?

Lagi satu pesanan AI. Jangan makan durian bersama buah tembikai boleh memudaratkan.



UI: line internet masih kurang sihat :(

8 ulasan:

  1. Selalu juga terbaca ttg info ni.. tapi tu lah kan..bila dah makan, sllu plak terlupa apa yg boleh, apa yg tak boleh...

    BalasPadam
  2. kadang kadang ingt kadang kadang lupa.

    BalasPadam
  3. sy pun tgh berusaha elakkan.. kdg tu klu lupa pun.. sendiri akan rasa nak muntah kalau minum susu .. makan dgn telur/daging ke... automatik... lagi² sardin...

    BalasPadam
  4. terima kasih kak share psl info ni.
    bnyk kali da baca psl ni, tapi asik lupa je. mungkin kene print dan tampal kat dapur kot. :)

    BalasPadam
  5. lagipun tekak kita memang jenis boleh terima sejenis lauk je kan..nice sharing :)

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum UI :)
    lama tak berziarah di sini..terima kasih atas perkongsian ni utk peringatan bersama :)

    BalasPadam
  7. koktail org dewasa macam kita selalu buat kan..cmna pulak puri buah baby yg dicampur breastmilk ekk?hehe

    BalasPadam
  8. susu dan buah tak leh gabungkan..tapi itulah yg kita suka mknkan...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...