بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 6 Oktober 2013

Blog Fizo Omar

Assalamualaikum

Jarang-jarang buka Twitter sebab Twitter cuma tempat persinggahan untuk melihat aktiviti orang lain. Selalunya kalau buka memang penuh dengan retweet dari peminat Fizo Omar. Ramai sungguh peminatnya. Rata-rata perempuan ;)

Apa yang lebih menarik kisah bisnes dia yang semakin berkembang. Kagum juga dengan usahanya. Bukan berniaga untuk suka-suka tapi dia sangat serius. Strategi francais stall burgernya memang menjadi. Tahniah.

Oklah berbalik pada tajuk. Ramai yang sedang tweet tentang blognya. Kata mereka menjadi sumber inspirasi. Memang itu lah yang Fizo harapkan dan ingin kongsikan.

Fizo Omar

Im here to insipire people in whatever i do by sharing my life journey and my experience.Contribute to others on what i have is one of my passion.Spreading all the positve 'aura' is a must for me.So please stay tune with me for "LANDASAN KE PUNCAK"...
Suka tengok orang yang sentiasa bersemangat. Bila baca blog Fizo memang kata-katanya cukup memberi inspirasi. Walau blog tidak cantik tapi isinya menarik.

Alamat blog Fizo Omar > http://wfizoomar.blogspot.com/


6 ulasan:

  1. blog sy pun best jugak.. ( promote sikit ).. kuikuikui.... zaidisign

    BalasPadam
  2. nak terjah lah..baru tahu ni.. :)

    BalasPadam
  3. Tengok kat FB pun memang nampak semangat Fizo ni, walaupun dia retis, tp dia xmalu untuk berniaga ;D

    BalasPadam
  4. nak terjah la belog fizo ni :-)
    tima kasih kak share link

    BalasPadam
  5. orgnya semakin berjaya.tak lama lagi bakal menamatkan zaman bujang..:)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...