بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 23 Oktober 2013

Bermalam dan singgah pantai Teluk Cempedak di Kuantan

Assalamualaikum

Tak larat meneruskan perjalanan, kami bermalam di hotel Seri Malaysia, Kuantan. Dah lewat pun pukul 1 pagi. Mengantuk sangat dah mata ni.. Tertidur pun. Driver je yang tak mengantuk. Iman dah lama terlelap. Balik macam ni tak rasa penat sangat badan. Lepas sarapan keesokan paginya, kami meneruskan perjalanan semula dan singgah sebentar di pantai Teluk Cempedak.

Senyum je dari dalam kereta melihat telatah ayah dan anak.

Suka bila dapat keluar dari kereta. Asyik duduk dalam kereta je bosan juga dia.

Seronok main pasir.

Kami pergi pantai berhampiran mini zoo. Tak pergi kawasan pantai tempat orang ramai tu.

Ambil dari dalam kereta je ;)

Kami selamat tiba Kuala Lumpur pukul 2 petang. Tak terus balik rumah. Singgah Pertama Complex dan office. AI nak beli dan ambil barang.

7 ulasan:

  1. Cantik jugak yea teluk cempedak.....
    Bila tgk pandai...rindunya dekat ombak....
    Hehehehe.....

    Kemain suka iman main pasir....
    Nape xmandi sekali...hehehe

    BalasPadam
  2. Klu dpt mandi pantai mesti iman lagi seronok. Hehe..

    Muzium kapal selam tu da blh msk. Hehe .klu jeles, kn g lg la nmpknya :)

    BalasPadam
  3. tak pernah sampai pun teluk cempedak :p

    BalasPadam
  4. suka teluk cempedak sbb udara nyer bau masin air laut...

    BalasPadam
  5. Sukany kalau dapat mendengar deruan ombak ;)

    BalasPadam
  6. beraya sakan iman ye,dr satu destinasi ke satu destnasi

    BalasPadam
  7. Jauh perjalanan bnyk persinggahan.. Bnyklah pengalaman...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...