بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 3 September 2013

Sebab bergambar dalam kereta

Assalamualaikum


Tidak dapat tidak mengelakkan diri dari bergambar di dalam kereta. Dua gambar di bawah diambil semasa perjalanan balik dari Kelantan. Disebabkan lama sangat dalam kereta akibat jem, mula lah mencari aktiviti untuk menceriakan diri masing-masing. Walaupun penat dan letih, tetap tersenyum bila bergambar. Lepas tu WhatsApp kat adik beradik lain :) hilang juga bosan.

Gambar dua di atas pula, lupa masa bila.. Lihat Iman yang dah pandai buat pipi kembung akibat meniru acik (adik dalam gambar di bawah tu). Kalau di handphone adik. Macam-macam lagi gambar Iman yang lucu bila dilihat kembali bila masing-masing kebosanan dalam kereta.

9 ulasan:

  1. aktiviti menarik ketika jammed

    BalasPadam
  2. sama ngan akak..kalau dh boring dlm kereta lama2..itulah kejenya..amik gambar...akak paling suka amik time anak2 tido..hehehe

    BalasPadam
  3. ehe kecik2 lg dh pandai wat pp kembung yer...jgn nnti jadik ikan buntal.... :)

    BalasPadam
  4. Bila boring dlm kereta sllunya kita buat mcm tu kan.. gaya budak2 ni mmg happy sllu...comel Iman...:)

    BalasPadam
  5. alahai pndai iman.potogenik ni.hihi

    BalasPadam
  6. Iman buat gaya apa pun menarik dipandang mata:)

    BalasPadam
  7. gaya pipi kembung iman sgt comel

    BalasPadam
  8. hehehe.comei iman kembungkan pipi....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...