بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 17 Ogos 2013

Rehat sebentar di Goa Inn Hotel Gua Musang

Assalamualaikum

Sambung cerita perjalanan balik beraya di Kelantan. Disebabkan mengantuk dan penat serta nak cari tempat untuk mandi. AI pilih untuk berehat di Goa Inn Hotel yang terletak di Gua Musang. Harga bilik RM100 tapi kami cuma mahu berehat selama 3 jam, jadi dapatlah harga RM40 selepas minta kurang.

Lepas mandikan Iman, solat dan berehat seketika, kami pun sambung semula perjalanan. AI yang plan nak tidur, tak tidur pun... keluar cari barang. Namun sempat mandi, segarkan diri. Saya yang duduk sebelah ni pun entah berapa kali tertidur.

Hotel Goa Inn yang terletak di bandar Gua Musang. Baru pertama kali singgah sini.

Iman yang baru nak mandi. Makan makanan yang tak sihat :(

Oklah hotel ni kalau sekadar ingin berehat seketika. Bila terlalu memaksa badan pun letih. Terutama bila banyak kenderaan dijalanraya.

7 ulasan:

  1. mujur harga dpt dikurngkan.. selesa sikit berehat di hotel..

    salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    BalasPadam
  2. Salam AidilFitri..legakan kalau rehat walopon sekejap..akak pernah 2 kali tido kat Gua Musang..sbb nak lari dari jem..:)

    BalasPadam
  3. wah...berehat di Gua Musang ya =) nak ke mana tu?

    BalasPadam
  4. saya sokmo lalu depan hotel ni kalau gi bandar gua musang..

    selamat hari raya kak :)

    BalasPadam
  5. ada jugak hotel yg bagi harga kurang.bagus la kan,nak rest sekejap je..klu bermalam tu mmg biasa.harga tu kira sgt berpatutan

    BalasPadam
  6. Baru tahu boleh caj harga ikut jam..
    baguslah mcm tu kan.,.

    BalasPadam
  7. Janji dapt berehat sekjap ye sblm meneruskan perjalanan...
    bagus juga dpt mintak kurang harga..:)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...