بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 19 Ogos 2013

Jalan-jalan Kelantan Raya 2013

Assalamualaikum

Bersambung lagi kisah catatan raya. Dalam kita bergembira beraya, ada insan yang sedang berduka. Semoga Allah membantu mereka dalam menyelesaikan masalah yang sedang mereka hadapi. Saya hanya mampu berdoa dan turut merasa kesedihan mereka.

Lepas beraya rumah adik mak mertua (raya kedua) singgah Pantai Cahaya Bulan cari layang-layang Iman. Sempat juga minum air kelapa fresh dan makan colek. Sedap :)

Dalam perjalanan ke Rantau Panjang, sempat singgah perkampungan Siam. Saja bawa adik yang belum pernah tengok patung Siam tidur ni. Gerun juga bila tengok mata dia ;)

Keesokan (raya ketiga) cuci mata di Rantau Panjang. Shopping barang untuk famili je. Diri sendiri takde ;)


Raya kelima.. sebelum gerak balik sempat posing atas jambatan gantung yang terletak di Gua Musang



11 ulasan:

  1. hari raya kat pasar rantau panjang tu kedai x tutup ker??? senanglah nak membeli kalau bnyk kedai bukak ... pernah pg sekali, rambang mata...

    BalasPadam
  2. raya ketiga dah buka kedai. Rambang mata tgk baju dgn tudung. Mujur mood Shopping takde ;)

    BalasPadam
  3. alahai membuatkan akak rindu ngan negeri kelantan yang dah lama akak tak jejaktu... harap tahun dpan dapatlah akak ke sna....

    BalasPadam
  4. bestnya rantau panjang.. macam nak pi je... huhu

    BalasPadam
  5. ni beraya kemakan angin?hehe sambil menyelam minum airlah kan

    BalasPadam
  6. patung besar tu kat dengan pasir mas kan

    BalasPadam
  7. @tihara: kat Tumpat tp tak jauh juga dari pasir mas.

    BalasPadam
  8. seronoknye.. raye sambil jalan2 gitu....terisi cuti raye betul2 nieh....

    BalasPadam
  9. beraya sambil berjalan2 .... syoklah..

    BalasPadam
  10. alahai...selamat akak tak letak pic colek..
    kalau tidak..terliurlah nur..
    teringin betul nak merasa coek..tapi tak berkesempatan..huhu

    BalasPadam
  11. air nyior tu sedap.. (gambar).. hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...