بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 29 Julai 2013

Pertama kali ke Darussyifa Shah Alam

Assalamualaikum

Banglo pusat perubatan Darussyifa Seksyen 11 Shah Alam
Beralamat No. 1, jalan 11/3

Semalam bawa mak yang nak cuba perubatan darussyifa untuk tangannnya yang masih belum sembuh sepenuhnya. Saya google alamatnya. Biasanya kami ke darussyifa Sejangkang. Tapi fikir jauh nak ke sana dari rumah mak. Jadi saya bawa mak saya ke sini.

Pusing-pusing juga cari Sekyen 11. Terlajak lah.. tapi akhirnya sampai juga. Mujur sampai sebelum tutup. Bulan puasa waktu rawatan dari pukul 9 - 3 petang di sini. Ramai juga orang yang datang walaupun bulan puasa.

Saya sibuk uruskan Iman yang 'membuang' pula masa nak ke sini. Suka tengok landskap kat tepi banglo ni.. cantik. Ada kolam ikan. Tak sempatlah nak ambil gambar. Sebab lepas urus Iman terus masuk dalam kereta.

Untuk info lanjut mengenai pusat rawatan ni, sila layari http://darussyifashahalam.blogspot.com/.

4 ulasan:

  1. banyak cawangan darul syifa' tapi ustaz lain2 dan waktu pun lain2...

    BalasPadam
  2. saya x tau kat shah alam ada... biasa nmpk area banting...

    BalasPadam
  3. darul syifa istaz sharhan ni kan..
    wahh..bgus rawatan dekat sini...

    mak akak mcm mana?
    dah ok ke tgnnya?

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...