بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 4 Julai 2013

Cemburu untuk menjadi seperti mereka

Assalamualaikum



❥ Saya tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang lebih Cantik berbanding diri Saya..
❥ Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang lebih Solehah berbanding diri saya..

❥ Saya Tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain dapat suami yang kaya dan BERGAYA..
❥ Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang dapat Suami yang Soleh & Bertaqwa...

❥ Saya tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain menjadi Pujaan & Pujian para Lelaki..
❥ Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita Solehah yang menjadi Pilihan para Lelaki Soleh lagi Beriman..

❥ YA ALLAH, Jadikalah Wanita Yang Membaca Status ini Wanita yang Solehah, Serta Soleh/Solehah kan lah seluruh keturunan nya..


Sumber: Facebook

UI: Namun jika mereka orang yang soleh dan solehah, dan mereka juga tergolong dalam orang yang cantik dan kaya... mashaAllah. Akan lebih kagum dengan mereka.

8 ulasan:

  1. cemburu kearah kebaikan itu adalah sgt baik..:)

    BalasPadam
  2. Srmoga kita cantik d dpn Allah...

    BalasPadam
  3. semoga kita sentiasa dpt memperbaiki diri .. aminnn

    BalasPadam
  4. sy pon cemburu bila tingkat iman org lain sentiasa naik...sy je turun xnaik naik...mmm :/

    BalasPadam
  5. Kakak aminkan yg last statement. Moga kita mampu membimbing diri dan keluarga kita Rose..

    BalasPadam
  6. assalamualaikum ummi...semoga sama2 kita menuju ke arah yg baik...:)

    BalasPadam
  7. InsyaAllah kita semua akan berubah ke arah yang lebih baik..aminn

    BalasPadam
  8. yea..untuk menjadi wanita hebat di atas, Nur sangat cemburu..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...