بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 13 Julai 2013

Cara minum air kosong yang betul

Assalamualaikum

Fakta yang menarik untuk dikongsi bersama



9 ulasan:

  1. TQ sharing..
    banyak manfaat bila minum air putih kosong ni:)

    BalasPadam
  2. ada jugak teknik minum air kosong nie..
    thanx share ummi :)

    BalasPadam
  3. tq for info kak ummi...hehhehee

    BalasPadam
  4. terima kasih UI sudi berkongsi info :)

    BalasPadam
  5. Nak minum air kosong pun de caranya

    BalasPadam
  6. betul tu.ada pernah terbaca juga

    BalasPadam
  7. biasanya saya minum segelas sebelum solat dan segelas selepas solat. Jadi lebih kurang 10 gelas hehe. Tapi bulan puasa ni, banyak minum air masak waktu malam lah...

    BalasPadam
  8. pernah terbaca sebelum ni, tapi selalu lupa nak amalkan..

    BalasPadam
  9. izan minum ikut suka je..hahaha..lepas ni boleh lah amalkan cara minum air pada waktu yang betul..hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...