بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 19 Jun 2013

Psikologi kenali diri

Assalamualaikum

Sumber dari Facebook

Kenali diri kita dan orang lain. Ada betulnya atau tidak? Yang menariknya akhir sekali tu, rasa ada betulnya. Cuba hidup penuh kasih sayang, buat apa nak marah-marah, betul tak?

11 ulasan:

  1. he3 pedoman idup gitu...

    BalasPadam
  2. As salam Kak Ruse,

    So true :))

    Selamat pagi kak :)

    BalasPadam
  3. sy cepat marah walaupun perkara kecil tapi saya penuh dgn kasih sayang.hahaha

    BalasPadam
  4. Sangat menarik dengan fakta2 ni. ada jugak terkena satu dua

    BalasPadam
  5. @eca: selagi belum berdua... belum cukup lagi tu ;) tu yg cepat marah. Betul tak? Jgn marah ya.. saja usik cikgu Eca

    BalasPadam
  6. comelnye madah ni dah sungguh bermakna

    BalasPadam
  7. Seringkali juga terlihat orang tertawa terbahak2, berlebih-lebih walaupun hanya melihat perkara kecil... rupanya kira sakit jiwa ye!

    BalasPadam
  8. banyak sangat yang betul :)

    BalasPadam
  9. Kalau tengok abang tu macam kuat sebab sepanjang kakak hidup dgn dia baru sekali dia menangis (masa mak dia meninggal) susah nak tengok dia menangis tau.. itu lemah ke?

    BalasPadam
  10. yg kuat tido tu sebeno nye maleh, teringat kecik2 dlu maleh gi kelas ptg, tido je :)

    BalasPadam
  11. kalau kuat tidur pun boleh kenal seseorg tu yea..:)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...