بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 30 Jun 2013

Pandai gosok gigi

Assalamualaikum

Gaya Iman gosok gigi

Dah lama juga gambar ni tersimpan. Mula dulu susah juga nak suruh gosok gigi. Tapi bila ummi cakap "gigi Iman dah rosak", barulah Iman semangat nak gosok gigi. Takut gigi rosak. Sekarang ni setiap kali mandi mesti nak gosok gigi. Takde berus gigi, dengan tangan pun jadi.

Tapi gigi arnab tu, dah nampak juga tanda-tanda nak reput.

6 ulasan:

  1. pandai nya Iman gosok gigi..
    samalah Pa'e dah pndai gosok gigi sndri..:)

    BalasPadam
  2. gigi alya pun mereput juga...xtahu kenapa padahal dari kecik sudah diajar gosok gigi..and alya xde masalah untuk gosok gigi...sweets mmg sy xbagi langsung dia makan...hmmm

    BalasPadam
  3. well done Iman...
    Danish pula pantang masuk bilik air, mesti tunjuk kat berus gigi... suka sgt la dapat berus gigi sbb boleh main air sekali... hihihi

    BalasPadam
  4. waa..bgusnya dia..
    lps ni kna rajin2 osok gg sendiri..biar gg comel

    BalasPadam
  5. nanti kalau gigi kekal senanglah iman nak gosok gigi....dah pandai.. :)

    BalasPadam
  6. rajin gosok gigi barulah gigi sihat dan kuat!

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...