بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 3 Jun 2013

Koyak kena puji

Assalamualaikum


Selalu orang buat joke "koyak seluar kena puji". Tapi tak pernah pun jadi macam tu kan? Mana dapat idea ayat macam tu agaknya ;) Tapi yang ni betul-betul koyak. Baru je puji berguna. Sebab boleh muat macam-macam benda. Masa tu juga tali beg ni putus ;) mujur satu tali lagi masih berfungsi. Buat malu je kalau dua-dua putus dan terjatuh. Habislah rosak apa yang ada dalam beg ni.

Sebenarnya siapa yang salah? Beg atau tuan beg? Muatan tak mengikut kesesuaian namanya. Baru sekali guna dah koyak.

5 ulasan:

  1. ini kira betul2 koyaklah lepas kena puji...hehehe

    rasanya salah tuan punya barang yg sumbat dalam beg tu kot..hehehe...

    tak pun salah beg sbb lama sangat berkhimat.. :)

    BalasPadam
  2. baru perasan ini beg baru yg akak beli on9 tu kan..??

    kira bukan salah akak la..salah beg sebab xtahan tampung berat...

    =_="

    BalasPadam
  3. sedihnyaaaa
    bertambah sedih bila ianya beli secara on9 ..

    BalasPadam
  4. lah ingatkan sapa yg puji apa td, ni pasal beg tu lah yer.. mmg nipis kan.. mcm canvas khemah jer..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...